لیفت واژن با لیزر

لیفت واژن با لیزر

بسیاری از زنان به دلیل مشکلاتی که بعد از زایمان با آن رو به رو هستند، به دنبال روش های درمانی هستند که بتوانند زندگی زناشویی بهتری داشته باشند. جراحان زیبایی زنان بر این باورند که زنان سزاوار زندگی راحت و رضایت بخش هستند. با این حال برای بسیاری از زنان داشتن رابطه جنسی راحت مقدور نیست. حتی در برخی از موارد به این مورد بر می خورند که با مشکلی رو به رو هستند. خوشبختانه برای این گروه از زنان درمانی وجود دارد که می تواند بسیار کمک کننده باشد.

لیفتینگ-واژن

لیفت واژن چیست

این یک روش نیمه جراحی ، سریع و مطمئن برای درمان بسیاری از بیماری های زنان مانند بی اختیاری ادرار، سستی واژن، خشکی واژن، عفونت مکرر و بسیاری دیگر است. این روش جراحی زیبایی زنان کمک می کند تا این علائم تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده و یا شرایطی که به دلیل یائسگی ، کمبود هورمون مربوط به درمان سرطان و شرایط بعد از زایمان بروز کرده است، درمان شود.

نحوه لیفت واژن چگونه است؟

این روش درمانی ایمن و با حداقل تهاجم می باشد که بسیاری از مشکلات زنان در جهان را بر طرف می کند. لیفت واژن بسیار آسان است و در ادامه در خصوص این روش بیشتر توضیح خواهیم داد.

برخلاف سایر روش های جراحی زیبایی، لیفت واژن در مطب و به صورت سرپایی قابل انجام است. یعنی در مطب جراح زیبایی زنان! قابل انجام است. نبابراین نیازی به مراجعه به بیمارستان نیست.

عوارض جانبی این روش جراحی بسیار کم و نادر است و این یعنی که می توانید بعد از جراحی به فعالیت های روزانه خود باز گردید.

فقط باید این نکته را دانست که رابطه جنسی باید به مدت 48 ساعت انجام نشود.

چرا لیفت واژن توصیه می شود؟

با گذشت زمان و با توجه به تغییراتی که در فرآیند زندگی بر زنان اعمال می شود مانند زایمان و تغییرات هورمونی ، می تواند منجر به شرایط مختلفی از قبیل بی اختیاری ادرار، سستی و خشکی واژن و عفونت های مکرر شود.

در نتیجه ممکن است کیفیت زندگی زناشویی کاهش پیدا کند. این جراحی زیبایی زنان که به صورت سرپایی است می تواند با حداقل تهاجم نتایج مثبت و قابل حسی را صرف نظر از سن و محل زندگی و شرایط دیگر ایجاد کند.

مزایای لیفت واژن

این روش جراحی مزایای زیادی به همراه دارد که دکتر سیده فاطمه سیدی جراح زیبایی زنان در تهران مواردی را بیان خواهند کرد.

سفت شدن واژن

با گذشت زمان ، به خصوص پس از زایمان ، بافت واژن می تواند بیش از حد کشیده شده و باعث ایجاد احساس سستی و شلی و به طبع آن کاهش حساسیت در ناحیه واژن شود. همچنین می تواند منجر به کاهش رضایتمندی در هنگام مقاربت شود. لیفت واژن با لیزر باعث احیاء و بازسازی کلاژن دیواره های واژن می شود ، حساسیت گیرنده های عصبی واژن را تقویت کرده و بافت واژن را منقبض می کند و در آخر  باعث افزایش سفتی و تنگ شدن واژن و بهبود رضایت جنسی می شود.

بی اختیاری ادرار (SUI)

SUI اصطلاحی است که نشت بی اراده ادرار را در حین فعالیتهایی که باعث افزایش فشار در شکم مانند سرفه ، عطسه ، خندیدن یا ورزش می شود ، توصیف می کند. این وضعیت در اثر از بین رفتن قدرت مجرای ادرار به دلیل ساختار ضعیف لگن ایجاد می شود.

لیفت واژن از ناحیه مجاری ادراری و لگن پشتیبانی کرده و سبب ضخامت دیواره های واژن می شود که خود باعث تقویت عضلات لگن می شود.

علائم بعد از یائسگی

تغییراتی که در یائسگی اتفاق می افتد به دلیل تغییر در هورمون ها است مه  می تواند باعث شود لبه واژن نازک تر ، خشک تر ، خاصیت الاستیک کاهش پیدا کرده و ملتهب شود.

لیفت واژن با لیزر می تواند ضخامت دیواره های واژن را افزایش دهد و بافت های واژن را احیا می کند. علائمی مانند سوزش خارش و خشکی را کاهش می دهد و باعث بهبود روابط جنسی می شود.

بهبودی بعد از زایمان

زایمان یک رویداد مهم برای زنان محسوب می شود. با این حال تغییرات فیزیولوژیکی زیادی را برای بدن زنان در پی دارد. بعد از زایمان، واژن به خشکی و شلی مبتلا می شود که باعث تضعیف عضلات کف لگن می شود. با لیفت واژن با لیزر می توان بافت های واژن را تسکین داد و قدرت و انعطاف پذیری آن را افزایش داد.

لیفت-واژن

خشکی واژن و عفونتهای مکرر

زنانی که به خشکی واژن و عفونت های مکرر مبتلا هستند،  نیاز به درمان با جراحی زیبایی زنان دارند. این درمان باعث افزایش میزان بافت سالم با مقاومت بالای ایمنی در برابر عفونت ها ایمنی ایجاد می کند و به واژن اجازه می دهد تا سطح PH واژن طبیعی را نگه دارد.

لیفت واژن با لیزر چگونه عمل می کند؟

باعث بهبود بافت کلاژن واژن می شود و به دنبال آن استحکام و انعطاف پذیری این ناحیه افزایش پیدا می کند. این موارد جزو مزایای لیفت واژن است که علاوه بر برطرف کردن اختلالات یائسگی، می تواند باعث جوانسازی شود. به منظور درمان خشکی واژن ممکن است نیاز به 3 الی 4 جلسه لیزرتراپی باشد.

چگونه بدانیم لیفت واژن برای من مناسب است؟

این روش علاوه بر زنانی که به سن یائسگی رسیده اند، به زنان جوانی که بعد از زایمان ها به بی اختیاری ادرار مبتلا شده اند،

نیز توصیه می شود و می تواند بسیاری از عوارض بی اختیاری ادرار را بر طرف نماید.

با این حال شاید مطمئن نباشید که نیاز به این جراحی هستید یا خیر. دکتر سیده فاطمه سیدی جراح زیبایی زنان در شرق تهران، می تواند بعد از معاینه و بررسی نوع جراحی زنان مناسب را تعیین کرده و انجام دهد.

زیرا در برخی از زنان یک جراحی لیفت واژن می تواند بسیاری از مشکلات را بر طرف نماید.

سه × سه =