دکتر فاطمه سیدی » جوانسازی واژن » رفع تیرگی های پوست ناحیه ناحیه تناسلی با بهترین روش سفید کردن واژن

رفع تیرگی های پوست ناحیه ناحیه تناسلی با بهترین روش سفید کردن واژن

مناطقی از بدن که در معرض اشعه ماورا بنفش یا گرما هستند نسبت به جاهای دیگر ملانین بیشتری تولید می شود. ناحیه تناسلی نیز یکی از مناطقی از بدن می باشد که در معرض تیرگی پوست قرار دارد زیرا این ناحیه با لباس پوشانده شده و به طور طبیعی از قسمت های دیگر بدن گرم تر است. این تیرگی را می توان با عوامل دیگری مانند روند پیری طبیعی، تغییرات هورمونی و بارداری، عفونت ها و سایر موارد پزشکی تشدید کرد. هر چیزی که باعث گرمای بیش از حد، التهاب یا اصطکاک شود می تواند باعث تیره شدن قسمت هایی از پوست شود.

تیره بودن ناحیه تناسلی برای خانم ها یک امر ناراحت کننده ودر برخی از خانم ها باعث کاهش عزت و اعتماد به نفس می شود. بر روی دستگاه تناسلی به دلیل بلوغ و تغییرات هورمونی موهای زائدی رشد کرده و همچنین رنگ پوست تیره می شود.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی سفید کردن واژن و مقعد می توان پس از چند روش درمانی، این تیرگی را از بین برد. سفید کردن واژن و مقعد یکی از روش های بسیار موثر در بحث جوانسازی واژن است. در این روش درمانی از لیزر برای رفع تیرگی پوست استفاده می شود.
میزان تیرگی رنگ این ناحیه به عوامل و دلایل مختلفی بستگی دارد. دکتر سیده فاطمه سیدی جراح زیبایی زنان در تهرانپارس در خصوص علت تیرگی و روش های سفید کردن واژن در ادامه توضیح خواهند داد.

سفید کردن واژن

علت تیرگی واژن

علت تیره بوده ناحیه تناسلی و اطراف آن به عوامل مختلفی مانند ژنتیک، سبک زندگی و .. بستگی دارد. اگرچه:

• برخی از خانم ها با داشتن زمینه ژنتیکی دارای ناحیه تناسلی از صورتی رنگ تا قهوه ای هستند.
  • از دیگر دلایل تیرگی این ناحیه افزایش سن می باشد که به دلیل کاهش میزان ساخت کلاژن و الاستیک پوست و ایجاد چین و چروک در این ناحیه میزان تیرگی افزایش پیدا می کند.
  • خانم هایی که چاق هستند، نیز تیرگی بیشتری را در این ناحیه تجربه می کنند.
  • افرادی که مبتلا به دیابت هستند نیز ممکن است به تیرگی بیش از حد ناحیه تناسلی دچار شوند.
  • در خانم هایی که به دلایل مختلف بر هم خوردن تعادل هورمون ها را دارند، این عارضه وجود دارد. به طور مثال در خانم های مبتلا به تخمدان پلی کیستیک میزان تیرگی ناحیه تناسلی بیشتر است.
  • خانم هایی که به منظور اصلاح موهای زائد این ناحیه از تیغ استفاده می کنند، به مرور تیره شدن بیشتر از قبل را در ناحیه واژن مشاهده می کنند.
  • برخی از خانم ها به دلیل ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی، در ناحیه تناسلی تیرگی بیشتری دارند.
  • خانم هایی که ورزش هایی مانند دوچرخه سواری زیاد انجام می دهند، به دلیل ایجاد اصطکاک در این ناحیه تیرگی افزایش پیدا می کند.
  • استفاده از لباس های تنگ و غیر نخی سبب ایجاد تیرگی در ناحیه تناسلی می شود.
  • در برخی از خانم ها نیز ممکن است رابطه جنسی بیش از حد نیز یکی از علت های تیرگی واژن باشد.

چه کسانی کاندید مناسب سفید کردن واژن می باشد؟

خانم هایی که به دنبال یک رابطه جنسی بهتر هستند یکی از واجدین شرایط برای سفید کردن واژن با لیزر هستند. با انجام این روش می توانند کیفیت رابطه جنسی خود را با شریک زندگی خود بهبود بخشند. تغییر رنگ پوست ناحیه تناسلی ممکن است در هر زمان و به دلیل تغییرات مختلف ناخواسته مانند بارداری، پیری و افزایش سن، تغییرات هورمونی و سایر عوامل محیطی ایجاد شود.

هر چه از جوانسازی واژن با لیزر نمی دانید

به طور کلی خانم هایی می توانند از این روش درمانی استفاده کنند که:

• از نظر ژنتیکی پوست تیره تری دارند.
  • از ظاهر دستگاه تناسلی خود ناامید و ناراضی هستند.
  • به دلیل تغییرات هورمونی، پیری، بارداری و کشش به دلیل زایمان طبیعی دچار تغییر رنگ پوست شده اند.

روش های سفید کردن واژن

درمان علت های تیرگی واژن یک اصل مهم است و باید توسط افراد جدی گرفته شده و درمان شود. دکتر سیده فاطمه سیدی این نکته را به این دلیل بیان می کنند که شاید فرد به بیماری خاصی مبتلا بوده ولی هیچ گونه علائمی نداشته باشد و این تیرگی ها تنها علامت های قابل مشاهده بیماری ها باشد.

درمان تیرگی واژن با دارو

برای درمان تیرگی واژن، جراح زیبایی زنان ممکن است ژل و کرم هایی را تجویز نماید. با این حال خانم های عزیز باید بدانند که هر ژل و کرمی نباید مورد استفاده قرار گیرد. ممکن است استفاده از برخی از کرم ها سبب ایجاد عوارض دیگری شود.

سفید کردن واژن با لیزر

امروزه لیزر در بسیاری از جراحی ها ورود پیدا کرده و کمک بسیار زیادی به جراحان زیبایی زنان در انجام جراحی ها می نماید. لیزر در جراحی زیبایی زنان کاربرد های زیادی دارد و یکی از این کاربرد ها سفید کردن واژن می باشد.

لیزر سفید کردن واژن با لیزر موهای زائد کاملا متفاوت است. علت بیان این نکته این است که بسیاری از خانم ها بر این باروند که لیزر موهای زائد سبب روشن شدن این ناحیه می شود ولی این باور اشتباه است و این دو مکمل هم هستند.

با توجه به تجربه افرادی که از این روش استفاده کرده اند، سفید کردن واژن با لیزر یک روش موفقیت آمیز، ایمن، موثر و آسان است. افرادی که تحت درمان با این روش قرار می گیرند به هیچ ماده بیهوشی نیازی ندارند زیرا دردی که در حین این فرآیند احساس می شود بسیار ناچیز است و افراد می توانند بلافاصله به کارهای روزمره خود برگردند. جوانسازی واژن با لیزر یکی از روش های درمانی بسیار موثر برای زنانی است که از مشکلات واژینال تیره رنج می برند.

کدام روش سفید کردن واژن بهترین است؟

در طول جلسه مشاوره که قبل از آغاز دوره درمان با جراح زیبایی زنان دارید، پزشک برای آگاهی از اهدافتان از این انجام این روش با شما همکاری خواهد کرد. وی پس از معاینات لازم یک برنامه درمانی آماده می کند که کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. برخی از اقدامات را می توان به طور همزمان انجام داد تا به یک نتیجه بسیار خوب از این روش دست پیدا کرد.

در این مرحله مهم ترین هدف پزشک این است که بیمار خود در هر مرحله از درمان احساس راحتی و اعتماد به نفس کند. زیرا جراح شما با آموزش و تجربه گسترده خود، مشتاقانه منتظر کمک به شما در دستیابی به آنچه در ذهن دارید می باشد.

برنامه مشاوره امروز خود را تعیین کنید

سلامتی ناحیه تناسلی می تواند تأثیر به سزایی در اعتماد به نفس و کیفیت زندگی داشته باشد. خوشبختانه روش های زیادی برای رفع این نگرانی ها وجود دارد. دکتر سیدی با به کار گیری تکنیک های به روز و پیشرفته به شما کمک می کند تا در هر مرحله از زندگی یک فضای راحت و آرامش بخش را تجربه نمایید.

می توانید از امروز شروع کنید و یک جلسه مشاوره را برای آگاهی از گزینه های درمانی که پزشکتان ارائه می دهد، تعیین کنید.

اقدامات قبل از لیزر سفید کردن واژن

دکتر سیده فاطمه سیدی جراح زیبایی زنان در تهرانپارس، در خصوص اقدامات قبل از سفید کردن واژن با لیزر این نکته را بیان می کنند که باید برای انجام این نوع جراحی

لیفت واژن با لیزر؛ جدیدترین تکنیک جوانسازی واژن

زیبایی، دستگاه مناسب و استانداردی مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از اقدامات قبل از لیزر سفید کردن واژن به شرح زیر است:

•  از سه روز قبل از انجام لیزر، نباید ناحیه تناسلی اصلاح شود.
  •  اگر لیزر موهای زائد و سفید کردن واژن همزمان در حال انجام است، باید یک هفته زمان ما بین جلسات هر کدام از این روش ها باشد.
  •  ناحیه تناسلی در زمان مراجعه به جراح زیبایی زنان باید عاری از گونه کرم و یا لیسیون باشد.
  • در صورت استفاده از پرسینگ، باید برداشته شود.
  • به منظور عدم احساس درد و یا سوزش حین استفاده از لیزر، باید از پماد های مسکن قبل از انجام لیزر استفاده شود.
  • در صورت داشتن زخم یا عفونت فعال باید به پزشک اطلاع داده شود.

ترجیحا باید قبل از انجام لیزر ناحیه تناسلی به منظور سفید کردن، لیزر موهای زائد این ناحیه انجام شود، زیرا،شیو کردن ناحیه تناسلی هر بار باعث، مختصر عود تیرگی در ناحیه تناسلی خواهد شد.

مراقبت های بعد از سفید کردن واژن با لیزر

بعد از انجام سفید کردن واژن که یکی از روش جراحی زیبایی واژن می باشد، نیاز به مراقبت هایی است که نتیجه آن رضایت بخش باشد. دکتر سیده فاطمه سیدی جراح زیبایی زنان در تهران، برخی از اقدامات مراقبتی را بیان می کنند که عبارتند از:

• بعد از لیزر ناحیه تناسلی باید لباس های راحت و گشاد پوشید.
  • استفاده از کرم های روزانه در منزل بر روی ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته بسیار مهم است. اگر این روش به دقت رعایت نشود، می تواند نتایج قایل قبول و مورد انتظاری را در پی نخواهد داشت.
  • نیازی به استفاده از آنتی بیوتیک های خوراکی نیست ولی ممکن است در برخی از افراد نیاز به استفاده از آنتی بیوتیک های موضعی باشد.
  • انجام ورزش و فعالیت های سنگین بلامانع است.
  • نواحی لیزر شده باید خشک و تمیز نگه داشته شود.
  • بعد از دو روز از لیزر می توانید رابطه جنسی را شروع کنید.

مراقبت های بعد از سفید کردن واژن

عوارض روش سفید کردن واژن

طی یک جلسه درمانی می توانید سفید شدن پوست این ناحیه را مشاهده کنید. بسیاری از خانم ها از این روش درمانی رضایت کافی را دارند زیرا هیچ گونه عوارضی را به دنبال ندارد و نتایج بدست آمده پس از تکمیل دوره درمان باعث افزایش اعتماد به نفس و کیفیت زندگی فرد می شود

تعداد جلسات سفید کردن واژن با لیزر

تعداد جلسات لیزر ناحیه تناسلی به میزان تیرگی واژن بستگی دارد. بین 3 الی 10 جلسه متفاوت است. جلسات هر سه الی چهار هفته یک بار می باشد. نباید فاصله زیادی بین جلسات ایجاد شود، زیرا نتیجه عمل مطلوب نخواهد بود. انجام مراقبتهای بیان شده در نتیجه آن موثر است. برای دریافت بهترین نتیجه، درمان های هفتگی در ماه اول توصیه می شود. برای حفظ نتایج، افراد باید هر 3-4 هفته یکبار این روش را تکرار کنند.

سخن آخر

مراجعه به بهترین جراح زیبایی زنان به منظور سفید کردن واژن بسیار تاثیر گذار است. خانم هایی که به دنبال یک جراح زیبایی زنان مناسب برای این انجام این روش هستند، فقط کافی است با کمی تحقیق و جستجو و آگاهی از سابقه کاری پزشک، انتخاب درستی داشته باشند.

زیرا جراح با تجربه نه تنها بهترین روش درمانی را برای شما فراهم می کند بلکه دستیابی به بهترین نتیجه را برای بیماران خود تضمین خواهد کرد.

بهترین جراح زیبایی زنان در تهرانپارس

برچسب ها: